Monday, February 05, 2007

De Friesche Elfstedenschaatstocht.

De Commissaris van de Koningin in Friesland opperde dat de Friescheschaatstocht op de Unesco wereldlijst moet komen. Ik kreeg diverse telefoontjes van de NCRV of zij bij mij mochten fotograferen over deze tocht. Ik had al heel wat foto's gemaakt van deze tocht, http://elfstedenschaatstocht.punt.nl, en dat had de NCRV op internet gezien. Ik had er geen bezwaar tegen en op dinsdag 30 januari verscheen de, op de foto staande, filmploeg om half een voor mijn deur. Wij hebben tot half 5 opnames gemaakt en ook in Harlingen en Wijnaldum. Ik genoot ervan maar mijn vrouw had het minder naar haar zin. Het was koud en zij wilde niet op de TV. Op donderdag 8 febuari om 18.55 uur zal het uitgezonden worden op nederland 2 bij de NCRV.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

My Photo
Name:
Location: STIENS Leeuwarderadeel., Friesland, Netherlands

Powered by Blogger